onsdag 22. februar 2012

Årets bilde, Sosilalistisk propuganda eller hva.

Kommentar fra mine debattinnlegg i fra Stavanger Aftenblad
Høyre surskap og sure oppstøt, nei en kommentar fra en fra Kystpartiet, og ja jeg har selvfølgelig stor forståelse for alle de som er rammet av denne tragedien og må vedkommende aldri bli løslatt før han må bæres ut fra fengsel, selv gamlehjem vil sikkert ikke ha vedkommende hos seg når den tid kommer.
Men at dette heller aldri må glemmes, men oppe i alt dette og pressedekningen og fokuset som har vært omkring dette så synes jeg ikke det nå passet seg at dette foto skulle bli årets bilde, derfor sier jeg Å nei å nei og atter nei har vi ikke nå fått nok fokus på dette om det ikke skulle bli årets bilde og atter brette ut denne hendelsen, hadde bildet bare vært av de berørte ungdommer og ikke av en statsminister som er en selvfølge må være til stede når slike store tragedier treffer et land.
Eller hadde bildet vist flyktning familier med små barn som blir utsendt fra Norge hvor barn ikke vet om annet enn Norge som i den dramatiske situasjonen blir utsendt til et helvete og til arestasjon og mulig fengsel og trakassering, politiforhør hvorfor de flyktet fra sitt opprindelseland, hva skjer med dem.
Hadde vi fått servet bilder fra slike tragedier som vi ikke får hverken se eller høre om, da skulle jeg sakt årets bilde ja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar