Ryfast nok en gang, hva skjer.
Her lukter det svidd.
Går fra sin stilling og begynner i et prosjekt som mulig ikke får se
dagens lys og som er samme prosjekt som ligger under og har sammenheng
med Ryfast.
Er dette kjøpte og selvlagde stilling, stilling som hans over eller
undreordnede har opprettet, jeg trodde faktisk jeg leste feil.
Har stillingen vært utlyst i media?
Hvordan kan en slik stilling besettes når det ikke foreligger noen godkjenning for prosjektet.
Enda noe som ikke henger på ei møkkagreip i sammen heng med Ryfast prosjektet.
Hvor langt skal denne skandalen gå med Ryfast prosessen, stilling etter
stilling opprettes og pengene renner ut til høvdinger/sjefer hvem har
styringen på dette, er det stillinger som opprettes for å presse
prosjektene gjennom.
Men takk for at vedkommende trekker seg fra sin stilling som samferdselssjef/veisjef i Rogaland, Rogalands bil fientligste mann.
Kystpartiet, destrkts Norge, bompenger, veier, avgifter, arveavgifter, sykehus, gamlehjem, eldre, syke, hendicapede, nakkeskadde, gratis ferjer på alle fylkes og riksvei ferjer, mindre byrokrati, vekk med den nye strandsoneloven, lov å bygge på egen tomt uten innvendinger av kommune og stat til en hvis gard, en byggetillatelse skal vare i minst 25 år, uten å måtte søke på nytt. ja dette er noe av det jeg er opptatt av inklusiv ferjefritt Vestland uten undersjøiske tuneller.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar