Om det blir 70 000 nye jobber i Norge i år så er det ikke den Rødgrønne
regjeringens politikk som gjør dette, det er Vestlandets innherdige
livsvilje og drivkraft for å skape, skapertrangen. Om noen av disse
arbeidsplassene blir i Oslo området så er det bare ringvirkninger av
Vestlandets satsing på utvikling og oljeleting, kontorjobber.
Det denne regjering er flinke til er å lage arbeidsplasser i form av
merarbeid for bedrifter for å holde styr på enda mere byrokratikske
lover og regler en arbeidsgiver må ha for å holde seg til vårt infløkte
og kompliserte lov verk og avgiftspolitikk.
Hadde Regjeringen skapt arbeids plasser i stedet for å konstuere dem i
form av også enda fler offentlige byrokrater som sosialistiske styresett
utvikler. Snart starter vel valg kampen og så håper jeg Norges
befolkning snart oppdager alle løyndommene og lovnadene Jens ga før
forige stortings valg som ikke er innfridd som han bare snakker og
snakker om skal komme, men bare snakk og dokumenter blir skap, null
fremdrift i veier og annen infrastruktur blir bygget i raskt nok tempo,
lappverk til veibygging, bare se til Solaspliten, slik er det over alt.
Små veibiter blir bygger og så opp med bompenger som koster over det
dobbelte for bilisten byggekostnader pluss renter til banker og drift av
bomselskap og to år etterpå bygges det igjen to kilometer slik at folk
tror det skjer mye veibygging.
Nei lappverk til veibygging, nå må det skje en kontunerlig bygging,
ingen veistrekning, ingen veibygging må stoppe opp før veien er ferdig
fra A til Å, noe anner er å sløse med statens og våres penger,
Hilsen Kystpartiets repesentant Hordaland.
Kystpartiet, destrkts Norge, bompenger, veier, avgifter, arveavgifter, sykehus, gamlehjem, eldre, syke, hendicapede, nakkeskadde, gratis ferjer på alle fylkes og riksvei ferjer, mindre byrokrati, vekk med den nye strandsoneloven, lov å bygge på egen tomt uten innvendinger av kommune og stat til en hvis gard, en byggetillatelse skal vare i minst 25 år, uten å måtte søke på nytt. ja dette er noe av det jeg er opptatt av inklusiv ferjefritt Vestland uten undersjøiske tuneller.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar