torsdag 12. juli 2012

Omskjæring av barn, lemmlestelse av barns kjønnsorgan.

Omskjærings debatten i VG, skal vi tillate mishandling og lemmlestelse av barns kjønnsorgan i Norge.
Dette er et av mange innlegg i debatten i VG.

Dette ble et hett tema, jeg håper endelig det kommer et debatt program på NRK på tosdagene om dette temaet, så kan mye groms komme for dagen. Jeg er fulstendig sjokkert over at det forsatt er så mange som støtter denne grusomme handlingen mot barn og på toppen sammenlikner dette med dåpen. Religiøs handling som en dåp da har folk virkelig misforstått. Hvis ikke foreldre kan lære å vaske sine barns kjønnsorgan så bør de lære dette før de forlater fødeavdelingen. Dette gjelde spesielt utlendinge som har denne tradisjonen i sitt hjemland og de bør fortelles at dette ser vi i Norge på som mishandling av barn og kan straffes med fengsel eller bli fratatt barnet. Noen blir fratatt barnet ved å gi det litt ris på rompa når de etter flere anledninger har overtrått foreldrenes tolmodighet. Så skal disse som ødelegger barns kjønnsorgan gå fri straff. Dette må stoppes med informasjon fra fødselen av til foreldre om det er omskjæring av jenter eller gutter. Forhuden er til for å beskytte pens hode, ikke for at den skal fjernes av forskrudde gamle tradisjoner, neitakk. Ok at debatten har startet nå, må den gå videre. Nå har jeg sikkert skrevet nok her i denne diskusjonen om dette så kan alle mene hva de vil, jeg har forsatt min tro og mening i behold og den er ikke politisk styrt.
Skjul dette innlegget

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar