søndag 3. juni 2012

DØDSBRANN, Bilbrann i tunnell. Fatal fires, car fires in tunnels.Fatal Brände, Auto Brände in TunnelnLos incendios fatales, incendios de automóviles en los túneles http://www.youtube.com/watch?v=Va3xUURMfkE

http://www.youtube.com/watch?v=Va3xUURMfkE
I denne filmen viser de også der EU var med på en test i Norge om virkningene av en tunell brann der alt ble filmet og forsket på i ettertid, skremmende å se virkligheten som ingen vil ta inn over seg når de vil bygge Ryfast og Rogfast.
Her kan dere selv se med selvsyn hvor farlig det egentlig er med brann i tuneller og enda farligere er det med tuneller under hvaets overflate der røyken går enda fortere i opp og nedstigningene i undersjøiske tuneller. Og der det er vifter som blåser røyken ut til en bestemt tunellåpning og dermed suges surstoff til brannen meget raskt inn i tunnellen og gi næring til brannen. Og med bratte bakker opp og ned så kommer røyken mye fortere mot en enn i en tunell som går vannrett gjennom et fjell og kommer ut på andre siden.
Vi skulle satt en efektiv stopper og fått en opposisjon mot undersjøiske tuneller, en opposisjon som kunne informert bedre om faren ved slike tuneller og som kunne satt en stopper for videre bygging av slike dødsfeller.
Alle tunellene som går under fjordene på Vestlandet er mye farligere enn Month Blanc Tunellen som her blir vist i denne linken.
Kystpartier er meget skeptiske til tuneller under havet selv med alle sikkerhets annrettninger så kan ingen stoppe en tragedie og ingen kan gå inn i en tunell for å redde andre.
Bygg mange maiestetiske broer over våre fjorder i Norge, la oss få se naturen i stedet for sorte hull under våre fjorder, bruer er turistmagneter.

Fatal fires, car fires in tunnels. In this film shows they are also where the EU was involved in a test in Norway about the effects of a tunnel fire where everything was filmed and studied later on, frightening to see the reality that no one will take over when they want to build Ryfast and Rogfast. Here you can even see with own eyes how dangerous it really is a fire in the tunnels and even more dangerous is it with tunnels under hvaets surface where the smoke goes even faster in the ascent and descent in underwater tunnels. And where there are fans that blow the smoke out of a particular tunnel opening and therefore sucked oxygen to the fire very quickly into the tunnel and feed the fire. And with the steep hills up and down as the smoke comes against a much faster than in a tunnel that runs horizontally through a mountain and come out the other side. We should put a stop to efficient milk had an opposition against the undersea tunnels, an opposition that could be better informed about the danger of such tunnels and that could put a stop to further construction of such death traps. All tunnels that run beneath the fjords on the west coast is much more dangerous than the Month Blanc tunnel, which is shown here in this link. Coastlines are very skeptical of tunnels under the sea, even with all safety annrettninger no one can stop a tragedy and no one can enter a tunnel to rescue others. Build bridges maiestetiske many of our fjords in Norway, let us see the nature rather than black holes in our fjords, bridges are tourist magnets

Los incendios fatales, incendios de automóviles en los túneles. En esta película demuestra que también son los que la UE ha participado en una prueba en Noruega acerca de los efectos de un incendio en el túnel en el que todo fue filmado y estudiado más adelante, da miedo ver la realidad de que nadie va a asumir el control cuando se quiere construir Ryfast y Rogfast. Aquí incluso se puede ver con sus propios ojos lo peligroso que es en realidad un incendio en los túneles y aún más peligroso que es, con túneles debajo de la superficie hvaets donde el humo va aún más rápido en el ascenso y descenso en los túneles bajo el agua. Y donde hay ventiladores que soplan el humo que sale de una abertura del túnel en particular y por lo tanto, agotan el oxígeno al fuego muy rápidamente en el túnel y alimentar el fuego. Y con las empinadas colinas arriba y abajo como el humo se produce en un mucho más rápido que en un túnel que se extiende horizontalmente a través de una montaña y salir al otro lado.
Los incendios fatales, incendios de automóviles en los túneles. En esta película demuestra que también son los que la UE ha participado en una prueba en Noruega acerca de los efectos de un incendio en el túnel en el que todo fue filmado y estudiado más adelante, da miedo ver la realidad de que nadie va a asumir el control cuando se quiere construir Ryfast y Rogfast. Aquí incluso se puede ver con sus propios ojos lo peligroso que es en realidad un incendio en los túneles y aún más peligroso que es, con túneles debajo de la superficie hvaets donde el humo va aún más rápido en el ascenso y descenso en los túneles bajo el agua. Y donde hay ventiladores que soplan el humo que sale de una abertura del túnel en particular y por lo tanto, agotan el oxígeno al fuego muy rápidamente en el túnel y alimentar el fuego. Y con las empinadas colinas arriba y abajo como el humo se produce en un mucho más rápido que en un túnel que se extiende horizontalmente a través de una montaña y salir al otro lado.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar