Bla opp 25000 kroner og opp til 100 000,- kroner etter som motorstørrelsen er og utslippene. Vellkommen til Norge. Da er det bedre å selge sin bil i hjemlandet om en da får solgt den og så kjøpe en billig bil i Norge som er EU godkjent og godt brukbar til og fra jobb. Men det finnes untak, midlertidig annsatt med arbeidskontrakt om dette og at dokumentasjon på at en skal tilbake til hjemlandet etter et eller to år da kan en få særbestemelser om å kjøre utenlands registrert bil i Norge, men er du i tillegg registrert med Norskt person nummer går det ikke, men en får jo ikke jobbe uten D nummer i Norge på grunn av skattekort bestemmelser med mere og da er en like langt angående avgifter. Heia Norge og Norske abgifter. Dette er de sosialistiske avgiftsystemet i Norge alle skal knekkes også utlendinger som vil gjøre en innsats for Norge, de skal knekkes før de har fått sin første lønn i Norge, for hvem kan skaffe til veie slike beløp når de er arbeidsledige i Europa og så fått jobb i Norge og kjører hit med sin egen bil og får fjorten dager på seg til å betale moms og andre avgifter. Hvem setter opp bilens verdi som de skal betale moms etter når bilen er ca 5 - 6 år gammel og kjøpt som ny i Europa. Vellkommen til Norge, avgiftsrike Nr.1.
http://www.toll.no/templates_tad/registrationtax.aspx?id=79
Dette er Norsk avgifts galskap.
SvarSlett