Kystpartiet, destrkts Norge, bompenger, veier, avgifter, arveavgifter, sykehus, gamlehjem, eldre, syke, hendicapede, nakkeskadde, gratis ferjer på alle fylkes og riksvei ferjer, mindre byrokrati, vekk med den nye strandsoneloven, lov å bygge på egen tomt uten innvendinger av kommune og stat til en hvis gard, en byggetillatelse skal vare i minst 25 år, uten å måtte søke på nytt. ja dette er noe av det jeg er opptatt av inklusiv ferjefritt Vestland uten undersjøiske tuneller.
onsdag 2. januar 2013
Jens Stoltenberg og Norge sin katastrofale klimapolitikk
Ja
Jens og sine sammensvorne på tinget på Løvebakken må være unike i
veredensmålestokk på å oppfinne avgifter, spesielt da de innførte nytt
navn for å stoppe miljødieselen Biodieselen som var fullstendig fri for
giftigegasser og andre utslipp. Tenk på den miljøgevinsten dette ville
vært for byer og andre tettsteder, og ikke minst i våre dype
undersjøiske tunneller, iallefall for min blåsebelg hyler som en gammel
utslitt sekkepipe før en når tunellåpningen. Dette spesielt når eksosen
ligger tykk etter som en nærmer seg toppen og utløpet. I en flat tunell
gjevner som regel eksosen seg ut oppe i taket i tunellene, men i disse
underjordiske tunellene så fresser viftene eksosen seg tykk fra vogntog
som sliter seg varme både opp og ned bakkene på 8 og 9% stigning. Ja
tenk om vi hadde fått denne biodieselen, ja om så var til vanlig pris så
hadde miljøet for og fra yrkesbiler vært en sagablått, men nei Jens
måtte ha disse avgiftene. For en miljøgevinst vi hadde fått, men denne
saken og etterfølgende rettsak er ikke over enda.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar