torsdag 28. mai 2020

Norsk sendrektighet i veibygging og veisikring på Vestladet.

Denne flaskehalsen skulle vært på Østlandet så hadde den og andre vært borte for lengst, veien til Bue hadde vært 4 felts vei. E39 Sandnes Kristiansand hadde også vært ferdig, vi hadde hatt bro over Gandsfjorden og bro over Høgsfjorden med ny trase for R13 Norges turist vei Nr.1,
Her skal vi tynes for bompenger og bare få gatetun i Stavanger for bompengene som samles inn på Jæren, uheldigvis får, ja har Stavanger også fått lokale bomstasjoner nå, før skummet de nesten bare av fløten av det bilistene betalte inn til veier.
Det gikk 21 år fra de startet med bompenger på de fleste ferjer i Rogaland til de tok første spadestikk i T Sambandet E39 Karmøy Haugesund og opp til Amanda senteret.
Hele SVV er besatt av sendrektighet for hele Vestlandet, fra Kristiansand i sør til Trondheim i nord, all offentlig vei investering skal i hovedsak gå til Østlandet, Vestlandet skal avspises med minimum, slik har det vært i all tid. Vestlandet skal tynes og de sier vi må ha mer bompenger, vi har ikke råd å bygge veier mens milliardene renner fritt ut av landet til Bill Clinton fondet og andre korrupte land og organisasjoner, men mer bompenger og avgifter løser alle problem, men ikke noe skjer om vi hadde betalt inn det doble i bompenger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar